Raskasta. Miksei voi jäädä kotiin?
Kaikki vaatteet on hieman isoja. No, jos pukeutuu säkkiin niin eipähän tarvii hätistellä liiallisen innokkaita ihailijoita kaiken aikaa. Puuh. Ahistaa.
lauantai, 25. syyskuu 2010
Raskasta. Miksei voi jäädä kotiin?
Kaikki vaatteet on hieman isoja. No, jos pukeutuu säkkiin niin eipähän tarvii hätistellä liiallisen innokkaita ihailijoita kaiken aikaa. Puuh. Ahistaa.
Epämääräistä ajatusten virtaa salamaerosta. Ajatuksia ja tunteita hylätyksi tulemisesta, surusta, syyllisyydestä ja vihasta. Elämää tämän jälkeen ja ehkä vähän sitä ennenkin.
Silkkaa valitusta siis.
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.