Tai pikemminkin sähkön puute hämmensi tätä päivää. Puolilta päivin hävis ja palautu vasta puoli kuuden aikaan.

Sen kerran kun mun piti oikein imuroida koska mulle on tulossa vieras. Tai mikään vieras, tuttuhan se on, mutta olin ajatellu hieman siistiä tätä kaaosta sitä ennen. Kiire siis tuli, mutta nyt on hommat pulkassa ja istun sohvalla vaan odottamassa. Saunakin palaa

Mun viikonloppu on pelkkää sosiaalisuutta. Huomenna kun tää mun yökyläkaverini lähtee, menen itse yhdelle toiselle kaverille yökylään. Täytyy vaan yrittää ajottaa nuo siirtymiset siten ettei olis tiet jäässä. Edelleen ne helvetin kesäkumit.

Täällä on lunta maassa jonkin verran. Päivällä sitä tuli vähän lisää eikä välillä pilkistänyt aurinko onnistunu maassa olevia sulattamaan. Kävin päivällä kävelemässä kun ei oikein osannu muutakaan tehdä "sähköttömänä". Sitten luin yhden kesken olleen kirjankin loppuun ja sopivasti kirjan loputtua valkeus tuli.

Sit tulikin niin kiire sen pikasiivouksen kanssa etten ehtiny edes murehtia. Mieliala siis plussan puolella tänään.