Sekä mielen että vuodatuksen.

Ensin tekninen puoli. Ähräsin alkupäässä blogini sivupalkkiin laskurin sekä listan seuraamistani blogeista. Ne olivat paikallaan pari päivää ja hävisivät sen jälkeen mystisesti. Nyt niistä toinen eli laskuri näyttää palanneen, lukemat siinä mihin hävitessään jäi. Blogilistaa sen sijaan ei näkynyt. Mielenkiinnolla odotan tilanteen seuraavia muutoksia.

Sitten mieli. Edelleen kovin, kovin tasaista. Ei mitään suuria myllerryksiä mihinkään suuntaan. Viikonlopuksi mulle on tulossa ystävä kyläilemään, ystävä joka käytännössä kutsui itse itsensä tänne viikonlopun viettoon. Saas nähdä miten jaksan olla sosiaalinen monta päivää. Pitäis varmaan vähän yrittää siistiä tätä kämppää... Täältä on siivooja ollu lomalla aika pitkään Tai sit en välitä ja annan olla. Tänään oon kuitenkin jo ahkeroinu tiskiä ja pyykkiä, joka on selkee parannus viime aikojen tekemisiin.

Olen muuten alkanut syömään joka päivä. Joskus jopa useita kertoja. Se lienee hyvä merkki. Samoin olen nukkunut tosi hyvin. Mulle on aina ollut nukahtaminen se vaikein osuus ja viime aikoina harrastin sitäkin, että vaivalla nukahdettuani heräsin tunnin päästä valvomaan ja vatvomaan kurjuuttani. Nyt olen nukkunut kun tukki, nukahtanut vartissa ja herännyt seuraavan kerran aamulla.

Kiinnostais tietää kuinka suuri osa näistä parannuksista on lääkityksen aikaansaannosta, mutta siihenhän ei vastausta saa kun ei ole vertailukohtaa.